Облаштування й прийняття на абонентський обік вузлів обліку питної води, що належать споживачам, здійснюється відповідно до чинних нормативно-технічних документів з метрології та будівельних норм згідно з:

  • Законом України «Про метрологію та метрологічну діяльність»;
  • Законом України «Про комерційний облік теплової енергії та водопостачання»;
  • «Правилами користування системами централізованого питного водопостачання та централізованого водовідведення в населених пунктах України», затверджених Наказом Міністерства з питань житлово-комунального господарства України від 27.06.2008 року № 190, в редакції Наказу Міністерства розвитку громад та територій №97 від 19.04.2021 року;
  • «Порядком оснащення будівель вузлами комерційного обліку та обладнанням інженерних систем для забезпечення такого обліку», затвердженим Наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України 09.08.2018 року № 206;
  • «Порядком оснащення окремих приміщень у будівлях вузлами розподільного обліку/приладами-розподілювачами теплової енергії та обладнанням інженерних систем для забезпечення такого обліку», затвердженим Наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України 31.08.2018 року № 205;
  • «Порядком прийняття приладу обліку на абонентський облік», затвердженим Наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України 12 жовтня 2018 року № 270;
  • «Технічним регламентом засобів вимірювальної техніки», затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 24 лютого 2016 року № 163.

Вузол обліку приймається на абонентський облік виконавцем послуги протягом 14 календарних днів з дня отримання виконавцем звернення від споживача.

ПОРЯДОК ПРИЙНЯТТЯ НА АБОНЕНТСЬКИЙ ОБЛІК

ВУЗЛІВ КОМЕРЦІЙНОГО ОБЛІКУ (ВКО)
для власників/співвласників житлового садибного будинку

Для прийняття на абонентський облік вузлу комерційного обліку води, встановленого за рахунок споживача, необхідно виконати наступні дії:

1. Подання письмового звернення

Власник або співвласник житлового (садибного) будинку подає заяву у довільній формі до КП «Облводоканал» ЗОР. Звернення можна подати:

  • до відповідної служби за місцем обслуговування;
  • поштою (69005, м. Запоріжжя, вул. Перемоги, 129 А) або на електронну пошту zapoblvoda@ukr.net.

У заяві обов’язково вказується:

  • Прізвище, ім’я, по батькові фізичної особи власника (співвласника);
  • Адреса об'єкта, де встановлено вузол комерційного обліку;
  • Контактний телефон;
  • Адреса електронної пошти (за наявності);
  • Прохання про прийняття ВКО на абонентський облік.
  • Дата звернення.

До заяви додаються:

  • копія документа, що підтверджує право власності на будівлю;
  • копія паспорта власника або документа, що підтверджує повноваження представника власника;
  • проектна документація (якщо раніше приєднання не було облаштовано вузлом комерційного обліку).
  • копія декларації про відповідність засобу обліку або свідоцтва.

2. Призначення дати огляду вузлу обліку

Протягом 5 календарних днів з моменту отримання звернення:

  • Представник КП «Облводоканал» ЗОР зв'язується зі споживачем;
  • Узгоджує зі споживачем дату та час огляду і опломбування ВКО;

3. Проведення огляду та опломбування

У погоджений час представник КП «Облводоканал» ЗОР відвідує об’єкт споживача.

Огляд здійснюється у присутності власника/представника власника.
У разі неможливості бути присутнім, споживач повідомляє заздалегідь та узгоджує нову дату проведення огляду.

Під час огляду перевіряються:

  • Відповідність параметрів та монтажу вузла комерційного обліку проєкту;
  • Декларація про відповідність (для нових засобів обліку);
  • Свідоцтво про повірку або повірочне тавро (для приладів, що були в користуванні);
  • Строк дії повірки.
  • Працездатність встановленого приладу обліку

При відсутності порушень та зауважень представник КП «Облводоканалу» ЗОР виконує опломбування засобу обліку, фільтру, запірної арматури, тощо.

4. Складання акту

Після  опломбування складається акт про прийняття вузла обліку на абонентський облік у двох примірниках. Один примірник залишається в КП «Облводоканал» ЗОР, інший – надається споживачу або його представнику.

5. Внесення до облікової бази.

Після підписання акту КП «Облводоканал» ЗОР вносить дані про вузол комерційного обліку до абонентської бази.

З цього моменту розрахунки за водопостачання здійснюються виключно за показаннями приладу обліку.

Увага! Без виконання зазначених процедур та надання документів вузол комерційного обліку не приймається на облік, і його показання не можуть бути основою для проведення розрахунків.
 

ПОРЯДОК ПРИЙНЯТТЯ НА АБОНЕНТСЬКИЙ ОБЛІК

ВУЗЛІВ РОЗПОДІЛЬНОГО ОБЛІКУ (ВРО)

для власників/співвласників  житлового приміщення в багатоквартирному будинку

Для прийняття на абонентський облік вузлів розподільного обліку води, встановленого за рахунок споживача, необхідно виконати наступні дії:

1. Подання письмового звернення

Власник або співвласник житлового приміщення в багатоквартирному будинку подає письмову заяву до КП «Облводоканал» ЗОР. Звернення можна подати:

  • до відповідної служби за місцем обслуговування;
  • поштою (69005, м. Запоріжжя, вул. Перемоги, 129 А) або на електронну пошту zapoblvoda@ukr.net.

У заяві обов’язково вказується:

  • Прізвище, ім’я, по батькові фізичної особи ;
  • Адреса об'єкта, де встановлено вузол розподільного обліку;
  • Контактний телефон;
  • Адреса електронної пошти (за наявності);
  • Прохання про прийняття вузла розподільного обліку на абонентський облік.
  • Дата звернення.

До заяви додаються:

  • копія документа, що підтверджує право власності на приміщення;
  • копія паспорта власника або документа, що підтверджує повноваження представника;
  • копія декларації про відповідність засобу обліку або свідоцтва.​

2. Призначення дати огляду

Протягом 5 календарних днів з моменту отримання звернення:

  • Представник КП «Облводоканал» ЗОР зв'язується зі споживачем;
  • Узгоджує зі споживачем дату та час огляду і опломбування ВКО;

3. Проведення огляду та опломбування

У погоджений час представник КП «Облводоканал» ЗОР відвідує об’єкт споживача.

Огляд здійснюється у присутності власника/представника власника.
У разі неможливості бути присутнім, споживач повідомляє заздалегідь та узгоджує нову дату проведення огляду.

Під час огляду перевіряються:

  • Декларація про відповідність (для нових засобів обліку);
  • Свідоцтво про повірку або повірочне тавро (для використаних приладів);
  • Строк дії повірки.
  • Працездатність встановленого приладу обліку

При відсутності порушень представник КП «Облводоканалу» ЗОР виконує опломбування засобу обліку, запірної арматури, тощо.

4. Складання акту

Після опломбування складається акт про прийняття вузла обліку на абонентський облік у двох примірниках. Один примірник залишається в КП «Облводоканал» ЗОР, інший – надається споживачу або його представнику.

5. Внесення до облікової бази

Після підписання акту КП «Облводоканал» ЗОР вносить дані про вузол розподільного обліку до абонентської бази.

З цього моменту розрахунки за водопостачання здійснюються виключно за показаннями приладу обліку.

УВАГА!  Без виконання зазначених процедур  та надання документів вузол розподільного обліку не приймається на облік, і його показання не можуть бути основою для проведення розрахунків.